پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

محمدرضا عارف عصر پنجشنبه در گردهمایی ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در سالن حجاب تهران افزود: ما در لیست ائتلاف اصلاح طلبان از یک سو منافع ملی را دیدیم و از سوی دیگر هویت اصلاح طلبی را اصل قرار دادیم.
وی ادامه داد: ما مجلسی می خواهیم که از حق نظارت خود برای بهبود امور به نحو احسن استفاده کند که در آن فرجی داناها استیضاح نشوند و اولویت اول خود را رونق اقتصادی بداند.
رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اضافه کرد: مجلسی می خواهیم که شاهد برجام های مختلف در امور داخلی کشور باشد و فرجام اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را در مجلس کلید بزند.
وی یادآور شد: ما افتخار این را داشتیم که در اولین روز تبلیغات حقیقت میثاق مجدد با آرمان های امام (ره) و شهدا کنیم و امیدواریم با پشتوانه معنوی و با اتکا به رأی شما کاری کنیم کارستان.
عارف با بیان اینکه یکی از راهبردهای محوری و مهم ما اولویت دادن به زنان و جوانان است گفت: زنان باید از نظر تخصصی، تحصیل پا به پای مردان در مراکز علمی حضوری جدی داشته باشند چرا که امروز افتخار ما این است که ظرفیتی بیش از 50 درصد دانشگاه ها متعلق به زنان است.
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: راهبرد ما این است که اگر به مجلس راه پیدا کردیم مجلسی شکل دهیم که مهم ترین دغدغه آن نیازهای مردم و اولویت دادن به مسائل امور زنان باشد.

**ما برای یک نبرد سنگین در روز هفتم اسفند آماده ایم
در ادامه همایش فراگیر اصلاح طلبان الیاس حضرتی گفت: جمع عظیم و پرشور شما مردم در اینجا مرا به یاد دوم خرداد می اندازد که موجب پیروزی دولت اصلاحات شد.
این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه تجمع امروز دوباره ما را به یاد شور انتخابات 88 و انتخابات 92 انداخت گفت: این سالها یادآور ایثار عارف است و ما گام اول را در سال 92 به خوبی برداشتیم و اصلاح طلبان در سال 92 تصمیم درست و عاقلانه ای گرفتند.
حضرتی یادآور شد: ما امروز می خواهیم یک تصمیم عاقلانه دیگری بگیریم، چرا که با جریان خطرناکی مواجه هستیم که همان مخالفان با برجام است.
وی ادامه داد: امروز برجامیان و نابرجامیان مقابل یکدیگر قرار دارند و برجام فقط مربوط به هسته ای نیست، بلکه یک تفکر عاقلانه و اصلاح طلبانه برای اداره کشور است که می تواند نگاه دنیا را به ایران و اسلام خوشبین کند.
این فعال اصلاح طلب گفت: در مقابل این تفکر، تفکری بسته قرار دارد که مدیریت آنها را در هشت سال گذشته دیده ایم و نابرجامیان فقط ادبیات تند و خشن، توهین و جاسوس خطاب کردن فرزندان ملت نیست بلکه نگاهی است که باید در پستوی خانه ها زندگی کنند.
عضو حزب اعتماد ملی خطاب به اصلاح طلبان افزود: شما رئیس جمهوری باتدبیر ورئیس دولت اصلاحات و هاشمی را پشت سر خود دارید و ما برای یک نبرد سنگین در روز هفتم اسفند آماده هستیم تا تکلیف برجامیان و نابرجامیان مشخص شود.
در ادامه مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اسفند ماه خانه تکانی است و ما می خواهیم در مجلس خانه تکانی کنیم.
وی گفت: ما معتقدیم زنان این کشور آنقدر توانمندی دارند که بتوانند یک سوم مجلس را بگیرند .
دبیرکل حزب مردم سالاری یادآور شد: درد دل همه رد صلاحیت شده ها که در این مدت به آنها بی مهری شده این است که اصلاحات زنده است./ایرنا/

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna